About

Jom Jadi Kawan!!

Sunday, 21 August 2011

Jangan Tidur Di Tempat Awam



Salam,


Orang tua-tua pernah berpesan sebelum tidur kena cuci kaki sebab takut mimpi yang bukan-bukan. Bukan-bukan di situ membawa banyak maksud. Ada yang mimpi hantu, jatuh dari tempat tinggi dan mimpi ba$@#.


Sedar-sedar berpeluh badan sebab takut dengan mimpi ngeri, seronok dan sedap. Cilaka apa aku tulis nih? Stop merepek!!


Lagi satu, kalau boleh jangan tidur di tempat awam sebab masa kita tidur tu mungkin kita tak sedar apa yang berlaku pada diri kira sama ada kita berdengkur hingga ada orang sekeliling kita yang rakam atau pun air liur basi meleleh.


Itu boleh dimaafkan lagi sebab perkara yang aku sebut tu perkara yang normal tapi kalau dah jadi macam gambar di bawah ni macam mana? 


Malu beb!! Mana nak letak muka nih? Haha


Korang nampak apa yang aku nampak?? -..-

nota terbang : janganlah tidur di tempat awam....



6 comments:

  1. pelik kan..stgh org boleh ja tido di tempat awam...

    agaknya letih sgt kot..hehe

    ReplyDelete
  2. Huhu..maybe jugak..sampai tak sedar diri..

    ReplyDelete
  3. Erkkkkkkkk........mimpi ape la tuh. huhu

    ReplyDelete
  4. Mimpi dpt isteri mude la tuh..Haha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...