About

Jom Jadi Kawan!!

Saturday 15 December 2012

Beto Kusyairy

Sebelum korang semua baca artikel aku ni, korang kena tahu aku bukan gay. okay?

Beto Kusyairy pelakon romantik yang sempoi. Semua lakonan dia menjadi dan tak nampak seperti lakonan. Rasa macam real.  Boleh dikatakan Aaron Aziz yang fofular tu pun kalah dengan Beto ni dari segi lakonan.

Aku minat Beto ni sejak aku TERlayan telemovie Aku, Dia Dan Tong Sampah. Perggghhh! Memang menjadi tambah dalam tu ada Siti Saleha yang cantik dan gigi tersusun. (Ini bukti aku tak gay)

Sejak tu aku terus mengoogle untuk cari semua drama dan movie lama yang dilakonkan oleh Beto dan layan semua movie. Boleh dikatakan macam Marathon Beto.

Aku percaya Beto boleh pergi jauh dan banyak pihak produksi yang dah nampak bakat Beto ni.

Semoga berjaya menjadi Hero Malaya!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...