About

Jom Jadi Kawan!!

Sunday, 14 October 2012

Politik tak kena masa

Dahulu masa kecik gua tak tahu pun apa itu politik. adakah seperti cokodok atau lepat pisang? Sayang seribu kali sayang, jangkaan gua meleset sama sekali. Politik bukanlah makanan seperti yang dijangka tetapi mende tu lah yang boleh buat orang bergaduh. Mengalahkan orang kalah judi!

Lantak kome la! Gua bukan nak sentuh pasal politik, tapi hairan dengan segelintir manusia yang sering berpolitik tak kena tempat.

Tak kena tempat tu maksudnya perkara yang dilakukan tu salah pada tempatnya. Contohnya, sembahyang pakai baju ada tulisan FUCK! 

ini namanya BERGAYA TAK KENA TEMPAT!

Faham?

Oke. Bab politik pun lebih kurang lagu tu jugak. Nak politik boleh tapi sila la ikut tempat brader!! Sebab apa gua timbulkan isu ni? 

Sebab gua tak puas hati ada orang sentap gua punya hak untuk stim layan bola Selangor vs Kelantan tempoh hari. Memang potong habis!

Zaman dulu kalau layan bola, tak jumpa pun orang dok politik dalam stadium. Zaman sekarang makin RARE!! 

Bola is bola! 


 

6 comments:

  1. ahahaha... betul2... mentaliti kita ramai yg masih kebelakang...sedih!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat EPL takde pulak cm ni yer..hehe

      Delete
  2. a ah, karang tak kusyuk sape yg sembahyng kat belakangnya

    gara2 duk baca tulisan tuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...